Dreamland 6903

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dreamland 6903 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

angelina23 17-06-2014
Geschreven voor: Dreamland 6903

Zweten zweten en nog es zweten!
Materiaal is super warm en niet ademend.
Ik heb m gehouden maar ik heb deze niet meer gebruikt

fatabeestje 02-04-2013
Geschreven voor: Dreamland 6903

Pff zo jammer he. had al een hoop negatieve reacties gelezen maar had zo iets van zal wel loslopen.

Na het uitpakken kwamen we der al gelijk achter dat het precies de maten heeft die ze zeggen..maar dat ze der dan niet wat langere hoekverbinding stukken aanzetten snap ik echt niet want een standaard bed is altijd groter.
Doordat hij dus eigenlijk net te klein is moesten we hem vrijwel iedere dag recht trekken..
Dat bijna iedere dag rechttrekken had na een week of 3 dus het gevolg dat één kant het niet meer deed.
Vermoedelijk het binnenwerk beschadigd.
Al met al waren de eerste indrukken goed. snel warm...lekker dat we hem appart konden instellen maar eigenlijk een wat onhandige maat. ik zou zeggen zet der even wat betere misschien verstelbare hoek bandjes om..en ik denk trouwens dat voor zo'n jong stel als ons de levensduur niet echt goed is haha..;-)

fatabeestje 13-12-2012
Geschreven voor: Dreamland 6903

Het is een heerlijke deken en wordt snel warm. makkelijk instellen e.d. Maaaaaaaaaaaar....
het is een verschrikkelijke maat.
Ik heb een bed van 220 bij 180 met een topdek (nasa) van 200 bij 180 maar de dreamland krijg je amper met de elastieken randen om de rand van het (topdek) matras.
Erg onhandige maat dus van die dreamland.. had verwacht dat ze wel een langere elastiek omheen zouden hebben.
Nu na een week of 3 de deken gebruikt te hebben doet één kant het al niet meer.
Wrs omdat ik hem om de 3 dagen recht moet trekken.
De bedieningspaneel van kant geisseld maar het mag niet baten.
Denk dat de storing IN de deken zit.
Jammer want net nu verlang je juist naar zo'n lekker warm bedje..:-(...

Zomerfee 21-09-2012
Geschreven voor: Dreamland 6903

Ik heb de deken 1 jaar geleden gekocht en hij is nu al stuk. Volgens veel reviews op andere sites is het een veelvoorkomend probleem; de schakelaar gaat stuk en deze kun je niet nabestellen. Als je geluk hebt dat hij binnen de garantietermijn stuk gaat schijnt de garantie-afhandeling erg moeizaam te verlopen en krijg je dezelfde deken terug, waarvan je maar moet afwachten hoe lang die meegaat.
Een tegenvaller; voor een dergelijke prijs mag je toch kwaliteit en service verwachten.
Niet kopen dus.

Mieke1956 11-12-2011
Geschreven voor: Dreamland 6903

Ik vind het materiaal niet prettig (teddy), te dik, ook is de deken aan de brede kant, waardoor het in het midden steeds opstroopt, ideaal zijn de 9 standen, en de automatische uitschakeling, zeker wanneer je het niet prettig vindt, als de deken de hele nacht aan blijft staan. Ik zou hem persoonlijk geen tweede keer aanschaffen.

A-2012 25-04-2012

HOE GROOT IS JE MATRAS DAN÷ EIGENLIJK !